Hallo premium voor een onverslaanbare prijs van €399,-

Met de moto z3 play Power Edition schudt Motorola de premium midrange-markt op in België met een zeer scherpe prijs en tot 40 uur batterijduur

De gloednieuwe, langverwachte moto z3 play Power Edition is nu verkrijgbaar in België. Deze nieuwe smartphone bewijst Motorola’s toewijding om premium-apparaten beschikbaar te maken voor iedereen. De moto z3 play biedt niet alleen een hoogwaardige, eersteklas mobiele ervaring met de nieuwste must-have functies, maar heeft ook een verbluffende batterijduur van 40 uur door de meegeleverde battery moto mod.

De Power Edition van de moto z3 play is vanaf nu zowel bij de gebruikelijke verkooppunten als online verkrijgbaar in België voor een verbazingwekkende introductieprijs van €399. Een onverslaanbare prijs voor de beste innovatie die voor iedereen toegankelijk is.

De moto z-familie en moto-mods bieden je in een handomdraai geavanceerde functies. De modulaire technologie transformeert je moto z3 play om in een mobiele ervaring die uniek is voor jou. De moto z-familie doet wat geen enkele smartphone kan tegen een prijs die niemand kan verslaan.

De volgende moto mods zijn beschikbaar in België:

De moto z3 play Power Edition (moto z3 play + moto battery pack mod) met dual SIM (Keuze om 2 SIM kaarten te gebruiken of 1 SIM kaart en een extra SD kaart tot 2 terrabite) is vanaf nu beschikbaar voor een introprijs van 399,99 euro. Na de introductieperiode kost het toestel €499,99. Meer informatie en specificaties vind je terug op de blog van Motorola of via de website.

Voor informatie, reviewexemplaren of beeldmateriaal kan je contact opnemen met [email protected]