Leg eens een ‘book’ onder de kerstboom

Laten we wel wezen: je wordt ongetwijfeld overstelpt met suggesties voor de geschenkenlijstjes, en dan komen wij ook nog eens aankloppen met een ‘book’. Maar dit is niet zomaar een ‘book’. Het gaat hier over de Lenovo Yoga Book die begin september op technologiebeurs IFA werd onthaald als één van de meest innovatieve producten van 2016.

De Lenovo Yoga Book vindt immers het tablet concept opnieuw uit. Twee markante features springen daarbij in het oog. Ten eerste is er het ‘halo’ toetsenbord dat in en uitgeschakeld kan worden, en de kenmerken van een productiviteitsgericht toestel met krachtige nieuwe hardware en software integreert. Ten tweede functioneert de Lenovo Yoga Book als een notitieblok dankzij het tekenpaneel en de bijgeleverde digitale pen.  De Lenovo Yoga Book is daarom zonder twijfel een must-have voor productieve creatievelingen. Wist je trouwens dat studenten meer van hun les onthouden als ze hun notities opschrijven in de plaats van intypen?

En op eenzelfde élan stellen we de Lenovo Moto Z Play voor. Dit is een premium smartphone die in zijn segment ook iets bijzonders doet. Want daar waar de concurrentie heeft gefaald, slaagt Moto Z Play in het concept van de modulaire smartphone. Dit betekent dat de Moto Z Play kan worden uitgerust met optionele opzetstukken (of ‘Mods’) die het toestel in ‘a snap’ omtoveren tot een hoogwaardige Hasselblad-fotocamera, videoprojector of JBL-soundsystem. Handig!

Prijzen en beschikbaarheid:

De Lenovo Yoga Book is beschikbaar vanaf € 499 incl. voor de Android WiFi versie, € 599 incl. voor de Windows WiFi, € 599 incl. voor de Android LTE en € 699 incl. voor Windows LTE versie.

De Moto Z Play kost € 449 incl.  en kan worden uitgebreid met de HasselBlad True Zoom Mod (€ 249), JBL Soundboost Mod (€ 89 ), Insta-Share Projector Mod (€ 299) en Power Back Mod (€ 75).

Wil je meer informatie of een testtoestel aanvragen? Of wil je de Lenovo Yoga Book of Moto Z Play voor een foto shoot booken? Of zelfs een leuke actie opzetten? Contacteer ons meteen: [email protected]

PR Consultant, NewsEngine PR