Lenovo één van de 100 meest duurzame organisaties volgens Corporate Knights

Lenovo is één van de 100 bedrijven op de Global 100-lijst van Corporate Knights. De lijst erkent de 100 beste bedrijven over de hele wereld uit een groep van bijna 6000 beursgenoteerde ondernemingen die beoordeeld zijn op 17 milieu-, sociale en governance-indicatoren. De bedrijven op de lijst leveren superieure waarde voor de samenleving, hebben sterke financiële prestaties en tonen een lange levensduur aan.

Meer informatie kunt u vinden in het Engelstalige bericht onderaan of via de newsroom van Lenovo

UK PRESS RELEASE

Lenovo Recognized as 2018 Global 100 Most Sustainable Corporation by Corporate Knights

Lenovo announced its recognition as a top company on the Corporate Knights’ Global 100 list. The list recognizes the top 100 companies across the world from a pool of nearly 6,000 publicly listed companies and evaluates them on up to 17 environmental, social and governance indicators. The list identifies companies that deliver superior value for society and also generate strong financial performance and demonstrate longevity. The Global 100 Index has outperformed its benchmark (the MSCI All Country World Index) by close to a third with a cumulative return on investment of 163 percent to end of year 2017.

For full rankings, methodology details and additional comparators and breakdowns, please see: www.corporateknights.com/global100.

About Corporate Knights

Corporate Knights Inc. includes the business and society magazine
Corporate Knights and a research division that produces rankings and financial product ratings based on corporate sustainability performance. In 2013, Corporate Knights was named "Magazine of the Year" by Canada's National Magazine Awards Foundation.

About the Global 100 Most Sustainable Corporations in the World (Global 100)

The Global 100 is an annual project initiated by Corporate Knights, the company for clean capitalism. Launched in 2005, the Global 100 is announced each year on the on the sidelines of the World Economic Forum in Davos.

Claudia Petré Account Manager, youEngine

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) is een onderneming uit de Fortune Global 500-ranglijst met een kapitaal van 45 miljard USD en een wereldleider die Intelligente Transformatie stimuleert aan de hand van slimme toestellen en infrastructuur met als doel de best mogelijke gebruikerservaring te creëren. Lenovo maakt een van de ruimste gamma's geconnecteerde producten ter wereld met onder meer smartphones (Motorola), tablets, pc's (Thinkpad, Yoga, Lenovo Legion) en workstations, AR/VR-toestellen en smart home/office-oplossingen. De datacenteroplossingen van Lenovo (ThinkSystem, ThinkAgile) leveren de capaciteit en het rekenvermogen voor de verbindingen die de zakenwereld en maatschappij transformeren.  Lenovo wil ieders eigenheid stimuleren en bouwen aan een slimmere toekomst waarin iedereen zich goed voelt.  Volg ons op LinkedInFacebookTwitterInstagramWeibo, lees onze laatste nieuwtjes op onze Storyhub, of bezoek ons op http://www. lenovo.com/