Lenovo introduceert ThinkStation P330-reeks

Lenovo kondigt de geüpdatete ThinkStation P330-reeks van desktop workstations aan met de Tower, Small Form Factor (SFF) en Tiny-systemen. Dit trio van instapmodellen ondersteunt gebruikers die werken aan bedrijfskritieke taken en betrouwbare prestaties van hun hardware eisen.

De ThinkStation P330-tower en SFF hebben een nieuw mechanisch ontwerp waardoor ze hun voetafdruk tot wel 30% kunnen verkleinen. De P330 Tiny blijft ’s werelds kleinste workstation met slechts 1L. Het nieuwe ontwerp biedt zowel de juiste prestaties voor elke omgeving als schaalbare opties die ontworpen zijn voor de bouw en architectuur, het bankwezen en de medische industrie.

De toevoeging van de pas aangekondigde 8th Gen Intel Xeon E-processors met Intel Core-processors zorgen ervoor dat deze reeks ondersteuning biedt aan tot wel zes cores, kloksnelheden tot 4.7GHz behaalt en 30% meer prestatie, dit is gebaseerd op de SPECrate201 benchmark.

De ThinkStation P330-reeks is verkrijgbaar vanaf augustus. Hieronder vind je enkele belangrijke functies:

• 8th Gen Intel Xeon E- en Core-processors
  • Tot NVIDIA Quadro P4000 VR-Ready-beelden in de Tower
  • Ondersteuning tot op dual NVIDIA Quadro P1000-beelden op de SFF
  • P330 Tiny ondersteunt de NVIDIA Quadro P620-beelden en kan tot wel zes onafhankelijke schermen aansturen
  • Nieuwe M.2 NVMe-opslag direct op het moederbord van de SFF en tower
  • ThinkStation P330 Tower nu 18L, SFF nu 8.4, Tiny-chassis is 1L

Meer informatie kunt u vinden op de blog van Lenovo.

180712_Lenovo_ThinkStation P330 Tower SFF Datasheet.pdf

PDF - 4.7 Mb