Lenovo kondigt twee nieuwe partnerships en vier nieuwe producten aan op gamescom 2017

Beste redactie,

Lenovo kondigt op gamescom twee nieuwe partnerships aan. Zo werken Lenovo™ en Asetek® samen aan een nieuwe vloeistofgekoelde Lenovo Legion™ Y920 Tower, die dit najaar gepresenteerd wordt aan gamers. Lenovo™ en CORSAIR® bundelen hun krachten om de Lenovo Legion Y920 Tower te voorzien van optioneel CORSAIR VENGEANCE® LPX overclockable DDR4-geheugen, wat een extra boost geeft aan de snelheid en prestaties van de desktop.

Naast de aangekondigde partnerships voegt Lenovo vier nieuwe producten toe aan de Lenovo Legion™-familie: drie VR-ready Windows® 10-pc's oftewel de Lenovo Legion Y920, Y720 en Y520 Towers en de nieuwe Lenovo Legion Y25f gaming monitor.

Lenovo™ en CORSAIR® bundelen krachten met de nieuwe Lenovo Legion Y920 Tower

Lenovo™ en CORSAIR® werken samen om de Lenovo Legion Y920 Tower te voorzien van optioneel CORSAIR VENGEANCE® LPX overclockable DDR4-geheugen, wat een extra boost geeft aan de snelheid en prestaties van de desktop.

De Lenovo Legion Y920 Tower is het eerste product van de samenwerking met CORSAIR, maar de samenwerking zal hier niet eindigen. Lenovo deelt later graag meer over nieuwe projecten voor de beste game-ervaringen. De Lenovo Legion Y920 Tower met CORSAIR VENGEANCE LPX overclockable DDR4-geheugen is beschikbaar vanaf € 2.299,- in september 2017.

Meer informatie over de samenwerking met CORSAIR vind je hier.

Lenovo ™ en Asetek® werken samen aan een nieuwe vloeistofgekoelde Lenovo Legion ™ Y920 Tower voor gamers

Lenovo en Asetek combineren hun talent in hoogwaardig PC-ontwerp met de toepassing van Asetek’s vloeibare koeltechniek in de nieuwe Lenovo Legion Y920 Tower.  De vloeistofgekoelde Lenovo Legion Y920 Tower is het eerste product dat Lenovo op de markt brengt met Asetek-technologie. De Lenovo Legion Y920 Tower met optioneel geïntegreerde vloeistofkoeling is beschikbaar vanaf €2.399,- in oktober 2017.

Meer informatie over de samenwerking met Asetek vind je hier.

Lenovo Legion Y920 Tower: Game Mode (Hard)

De VR-ready Lenovo Legion Y920 Tower is ontworpen voor de meest serieuze PC-gamer. Deze fully-stacked desktop draait op Windows 10 en is voorzien van een tot 7e generatie Intel® Core ™ i7-7700K quad-core processor om de meest veeleisende spellen mee te kunnen spelen. De desktop heeft tevens een NVIDIA® GeForce® GTX 1080 8GB-grafische kaart. De Lenovo Legion Y920 Tower heeft tot 32GB 2800Mhz CORSAIR® VENGEANCE® LPX overclockable DDR4-geheugen en optioneel geïntegreerde ASTEK® vloeibare koeling om je CPU te overclocken.

Meer informatie vind je hier.

Lenovo Legion Y720 Tower: Game Mode (Medium)

De VR-ready Lenovo Legion Y720 Tower levert mainstream spelers de meest betrouwbare prestaties. Met Windows 10, een tot 7e generatie Intel Core i7-7700 processor, optioneel 16 GB Intel Optane™-geheugen voor snelle systeemresponsiviteit en de NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB-graphics, biedt de Lenovo Legion Y720 Tower het juiste pakket om de meest veeleisende titels te spelen.

Klik hier voor het Engelstalige bericht.

Lenovo Legion Y520 Tower: Game Mode (Easy)

Voor beginners heeft Lenovo de VR-ready Lenovo Legion Y520 Tower ontworpen: een uitstekend instapmodel. De desktop draait op Windows 10, biedt ondersteuning voor native live game streaming via Mixer en DirectX® 12, heeft een breedbeeldverhouding van 21:9 en biedt de mogelijkheid om verbonden te blijven met je vrienden via Xbox Live®. De NVIDIA GeForce GTX 1060 GPU en een tot 7e generatie Intel Core i7-7700 processor maken het pakket compleet.

Meer informatie vind je hier.

Lenovo Legion Y25f Gaming Monitor: Game Mode (Bonus)

De Lenovo Y25f gaming monitor is voorzien van een 24,5-inch FHD display met een verversingssnelheid van 144Hz. Dit zorgt voor scherpe, onvervormde beelden. Alle nieuwe HDR-mogelijkheden, waaronder een helderheid van 400 nits, maakt dat de beelden op het bijna randloze scherm extra levendig overkomen. Daarnaast is de monitor voorzien van een supersnelle reponstijd van 1ms en een handige koptelefoonhaak.

Klik hier voor meer informatie.

Prijzen en beschikbaarheid:

• Lenovo Legion Y920 Tower met CORSAIR VENGEANCE LPX overclockable DDR4 geheugen is in september 2017 beschikbaar vanaf €2.299,-. Lenovo Legion Y920 Tower met optioneel geïntegreerde Asetek vloeistofkoeling is in oktober beschikbaar vanaf €2.399,-.
  • Lenovo Legion Y720 Tower is beschikbaar in september vanaf €1.299,-.
  • Lenovo Legion Y520 Tower is beschikbaar in augustus vanaf €749,-.
  • Lenovo Legion Y25f gaming monitor is in januari 2018 beschikbaar vanaf € 299,-.

Spec sheets en foto’s kun je hier vinden.

Sara Pas

youEngine