Lenovo lanceert de nieuwste generatie Android™ tablets

Lenovo lanceert vandaag haar nieuwste generatie Android tablets: de Lenovo Tab E7, Lenovo Tab E8, Lenovo Tab E10, Lenovo Tab M10 en Lenovo Tab P10. Hiermee biedt Lenovo nog meer mainstream en premium opties aan families. Want laten we eerlijk zijn, iedere familie heeft in ieder geval één tablet nodig om series te kijken, te browsen, online te shoppen en games te spelen. Tablets kijken comfortabeler dan een smartphone en zijn draagbaarder dan een pc.

Lenovo Tab E7, Lenovo Tab E8 en Lenovo Tab E10: flexibele tablets voor elk budget

De entry-level Lenovo Tab E7 Android Oreo Go Edtion is 7-inch met een 10,33mm dun frame geeft gebruikers het meeste waar voor hun geld. Kijk je favoriete films waar je maar wilt met een batterij die tot 5 uur mee gaat.

De Lenovo Tab E8 is perfect voor meerdere gebruikers, door de optie voor meerdere profielen, interfaces en opslagmogelijkheden. De Lenovo Tab E8 heeft een 8-inch HD-scherm Dolby Atmos® speakers. De tablet is 8,9mm dun en weegt slechts 320 gram.

Ten slotte is de Lenovo Tab E10 ontworpen voor gezinnen die een complete audiovisuele ervaring willen. Deze krachtige en dunne tablet heeft twee speakers met Dolby Atmos, een 10-inch HD-scherm en een snelle Qualcomm® Snapdragon™ 210-processor. De Lenovo Tab E8 en Lenovo Tab E10 worden beiden geleverd met 5MP autofocuscamera’s en 2MP selfie-camera's met vaste focus.

Lenovo Tab M10: de tablet voor alle generaties

De Lenovo Tab M10 is ontworpen voor huishoudens die hun tablets non-stop gebruiken en de beste ervaring willen. De tablet is licht en veelzijdig met Qualcomm Snapdragon Octa-Core 1.8GHz processoren, een 10,1-inch Full HD-displays en Dolby Atmos ondersteuning. De Lenovo Tab M10 weegt 48 gram.

Lenovo Tab P10: de tablet om op te bingen

De Lenovo Tab P10 is de ultra-premium tablet met een dual-glass design, metalen framing en dunne randen. De tablet is 7mm dun en weegt 440 gram. De Lenovo Tab P10 heeft vier Dolby Atmos speakers, een 8MP autofocus camera en 5MP selfie-camera.

Of je nu op zoek bent naar draagbaarheid, deelbaarheid of prestaties, Lenovo heeft een tablet voor elk huishouden en elk budget.

Prijzen en beschikbaarheid in de Benelux:

• Lenovo Tab E7 is beschikbaar van oktober tot december vanaf € 89
  • Lenovo Tab E8 is beschikbaar van oktober tot december vanaf € 129
  • Lenovo Tab E10 is beschikbaar van oktober tot december vanaf € 149
  • Lenovo Tab M10 is beschikbaar van oktober tot december vanaf € 199
  • Lenovo Tab P10 is beschikbaar van oktober tot december vanaf € 299

Meer over de nieuwste tablets lees je hier