Lenovo lanceert de vernieuwde Moto E en Moto G Play, budgetvriendelijke smartphones voor de meerwaardezoeker

Lenovo brengt begin september de vernieuwde Moto E op de markt. Volledig in lijn met andere Moto-modellen en de filosofie van het merk, koppelt het modiaal technologiebedrijf ook nu premium specificaties en flagship-features aan een scherpe prijszetting.

De nieuwe Moto E is een elegante en uiterst betaalbare 4G-smartphone geworden met onder de motorkap een snelle krachtige quad-core processor voor gaming of video consumptie. Daarnaast is de Moto E uitgerust met het onvolprezen Android™ Marschmellow OS en twee geavanceerde camera’s met autofocus voor de perfecte foto of selfie. De Moto E is spatbestendig gemaakt zodat het in alle omstandigheden dienst blijft doen.*

Prijzen en beschikbaarheid

De Moto E zal  129 euro kosten en ligt vanaf begin september in de winkel.

Moto G Play

De nieuwste generatie Moto E’s volgt kort op de lancering van de iets hoger gepositioneerde Moto G line-up eind mei die nu wordt uitgebreid met de Moto G Play.

Ook de Moto G Play komt met een quadcore processor en heeft een batterij van 2800 mAh batterij. Dankzij de pure stock Android™ geniet de gebruiker van onversneden prestaties.

Prijzen en beschikbaarheid

De Moto G Play zal 169 euro kosten en zal eveneens vanaf begin september in de winkel liggen.

* [Splashproof Disclaimer] Geavanceerde nano-coating-technologie zorgt voor een waterafstotende bescherming tegen een matige blootstelling aan water, zoals morsen, spatten of lichte regen. Dit is niet ontworpen om te worden ondergedompeld in water, of te worden blootgesteld aan stromend water of andere vloeistoffen; niet waterdicht.

Moto E Specs

Moto G4 Play specs