Maak je alledaagse dag bijzonder met de nieuwe moto z3 play

Vandaag lanceert Motorola de moto z3 play. De nieuwe telefoon voegt een next-level edge-to-edge-display toe aan het geavanceerde Motorola-ontwerp en brengt AI binnen handbereik met dual depth-sensing slimme camera's en slimme contextuel computing. De smartphone heeft ook alle intuïtieve Moto Experiences, waaronder Moto Display en Moto Actions.

Doe meer met je moto mods

Met de modulaire technologie van Motorola kan de moto z-familie wat geen andere smartphone kan. Bijvoorbeeld direct Polaroid®-foto’s printen of een 70 inch scherm projecteren. Al je favoriete moto mods werken op de moto z3 play. Je kunt je moto z3 play personaliseren met de moto mod-bundels.

Voor jou ontworpen met edge-to-edge views

De moto z3 play is licht, geheel van Corning Gorilla Glass en sterk door het aircraft-grade aluminium. De vingerprintsensor is verplaats naar de zijkant zodat je het meeste uit je scherm haalt. Je hebt 13 procent meer scherm door het edge-to-edge display met het 6 inch Full-HD Super AMOLED-scherm en 18:9 aspect ratio.

Een intelligente camera

Maak prachtige foto’s, zelfs op bewolkte dagen, met de 8MP camera en 12MP en 5MP dual-camera’s aan de achterkant. De moto z3 play heeft depth-sensing AI camera-features, zoals Cinemagraphs. De Google Lens™ is ook ingebouwd.

De prestaties die je nodig hebt

De moto z3 play heeft een 30 procent snellere Snapdragon 636-processor en een batterijduur tot wel 40 uur met de Moto Power Pack. Met vier microfoons kan je altijd chatten met Alexa, zelfs vanuit slaapstand.

Beschikbaarheid en prijzen

moto z3 play is deze zomer beschikbaar in Europa met de Moto Power Pack als moto z3 Power-edition.

Afbeeldingen kan je hier terugvinden.