Moto g6 en Moto g6 Plus vanaf vandaag verkrijgbaar in Benelux

Moto g6 portfolio combineert slimme camera met scherpe prijs

Vandaag kondigt Motorola de lokale beschikbaarheid aan van de Moto g6 Plus en Moto G6 in de Benelux. De toestellen uit het Moto g6-portfolio zijn voorzien van een slimme camera, groot scherm en geavanceerde software tegen een prijs die past binnen elk budget.

De Moto g6 Plus heeft een 18:9 beeldverhouding en een Full-HD Max Vision 5.9” scherm met intense kleuren en perfecte details. Dankzij ‘Dual Autofocus Pixel technology’ schiet je de meest creatieve foto’s met razendsnelle focus. Door middel van het f/1.7 diafragma en de 1.4um pixelgrootte fotografeer je zelfs in minder lichte omgevingen. Het ´smart camera system´ herkent geschreven teksten en objecten.

Met het 5.7" Full-HD Max Vision display en opvallende 3D glazen achterkant is de Moto g6 een indrukwekkend model. Dankzij de geavanceerde imaging software en 5MP en 12MP dual-camera aan de achterkant is de telefoon perfect voor het maken van portretten, artistieke zwart-wit foto´s en foto´s met filters. Het is ook mogelijk je telefoon te vergrendelen of ontgrendelen met de vingerafdrukscanner.

Zowel de Moto g6 Plus als de Moto g6 zijn voorzien van Qualcomm® Snapdragon™-processors en draaien op Android™ 8.0 Oreo™.

Meer informatie, prijzen en specificaties vind je terug op de blog van Motorola.

Over Motorola
Motorola Mobility LLC werd in 2015 overgenomen door Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility is een dochteronderneming van Lenovo en is verantwoordelijk voor het ontwerpen en produceren van alle mobiele telefoons van het merk Moto en Motorola.