Motorola brengt de eerste en enige smartphones uit in de Pantone Color of the Year 2024

• De motorola razr 40 ultra/motorola razr+ en motorola edge 40 neo zullen beschikbaar zijn in PANTONE 13-1023 Peach Fuzz.
  • Dit is het tweede jaar van deze exclusieve samenwerking. De focus ligt op het belang van menselijke connectie en het stimuleren van zelfexpressie voor consumenten.

Dit is het tweede jaar waarin Motorola en Pantone, de wereldwijde autoriteit op het gebied van kleur, samenwerken en toestellen in de Pantone Color of the Year introduceren. De Pantone Color of the Year 2024, Pantone 13-1023 Peach Fuzz, benadrukt het belang van menselijke connectie, net als de smartphones die gekozen zijn voor deze lancering - de motorola razr 40 ultra/motorola razr+ en motorola edge 40 neo

De Pantone Color of the Year, aangekondigd door het Pantone Color Institute, is een educatief programma dat de symbolische aard van kleur laat zien. Dit jaar is het 25-jarig jubileum van het Color of the Year-programma. Dat wordt gevierd met de kleur PANTONE 13-1023 Peach Fuzz: een fluweelzachte perziktint. De kleur heeft een gezellige, tedere uitstraling die gevoelens van saamhorigheid, gemeenschap en samenwerking belichaamt.

Ruben Castano, Head of Customer Experience and Design bij Motorola, zegt over de samenwerking: "Nu technologie steeds meer verweven raakt met de mensheid, is kleur een middel voor expressie en diepere, betekenisvollere ervaringen met onze toestellen. We kijken hierbij niet alleen naar onze apparaten, maar ook naar de software zelf. De Pantone Color of the Year 2024 sluit hier perfect bij aan, omdat het de virtuele wereld waarin we leven ook combineert met ons verlangen naar diepere verbindingen en welzijn."

De PANTONE 13-1023 Peach Fuzz kleur sluit aan op Motorola's missie om technologie toegankelijker te maken en consumenten te helpen technologie te gebruiken voor menselijk contact. Bij het selecteren van toestellen met PANTONE 13-1023 Peach Fuzz legt Motorola de nadruk op de kracht van verbinding. De motorola razr 40 ultra/motorola razr+ en motorola edge 40 neo staan hiervoor symbool.

De motorola razr 40 ultra/razr+ laat expressieve individuen zich onderscheiden van de massa met zijn iconische, flippable design en nodigt uit tot samenwerking.

De motorola edge 40 neo is een toestel dat kleur centraal stelt in het ontwerp. De PANTONE 13-1023 Peach Fuzz tint in veganistisch leer is een prachtige aanvulling op het warme, stijlvolle ontwerp van het apparaat en prikkelt de zintuigen en verbeelding.

Beide apparaten zijn ontworpen met aandacht voor verbinding en persoonlijkheid en bieden functies die zijn ontwikkeld om menselijk contact te verbeteren, zoals Motorola's nieuwste software-innovaties, Moto Unplugged en Family Space. Beide apps draaien om de balans tussen verbondenheid en rust, veiligheid en durf. Moto Unplugged helpt met het nemen van bewuste pauzes van ons apparaat om meer aanwezig te zijn in het moment en met de mensen om ons heen, terwijl Family Space gezinnen aanmoedigt om technologie te verkennen op een veilige manier.

"Het is geweldig om met Motorola samen te werken en hun toewijding te zien om creativiteit, verbinding en personalisatie door middel van kleur op hun smartphones mogelijk te maken. De kleur van dit jaar is van bijzonder belang voor het benutten van verbinding, gemeenschap en persoonlijk welzijn", aldus Laurie Pressman, Vice President van het Pantone Color Institute. "Onze Pantone Color of the Year 2024, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz, mengt naadloos het virtuele en het echte leven, waardoor het een ideale kleur is voor digitale apparaten. We zijn enthousiast om te zien hoe ons publiek gebruik maakt van de functies die Motorola biedt om nog makkelijker verbinding te maken."

De motorola razr 40 ultra/motorola razr+ en motorola edge 40 neo in de Pantone kleur van het jaar 2024 zijn in België beschikbaar voor Kerstmis op motorola.com.

De adviesverkoopprijs van de razr 40 ultra is ​ 1.199,99 en van de edge 40 neo is €399,99.

Link naar de PRESSBOX met alle info en beelden