Nieuwe stijlvolle Lenovo Legion™ Gaming PCs

Lenovo™ presenteert zes nieuwe Lenovo Legion laptops, towers en cubes op E3

Lenovo kondigt op E3 zes nieuwe gaming-pc's aan: de Lenovo Legion Y730- en Y530-laptops, T730- en T530-towers en C730- en C530-cubes. Met het nieuwe portfolio kunnen gamers zorgeloos de populairste games spelen, van actiegevechten tot RPG-avonturen. Lenovo heeft geluisterd naar de feedback van duizenden gamers en weet wat belangrijk is. Alle apparaten worden geleverd met verbeterde thermiek voor koeling en zijn ontworpen om hoge prestaties te leveren.

Lenovo Legion Y730 en Y530 laptops

De nieuwe Lenovo Legion-laptops zijn ontworpen voor gamers die veel onderweg zijn. Beide laptops zijn volledig uitgerust met NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti GPU's, de nieuwste 8th generation Intel® Core ™ i7-processors en Windows® 10. De optionele 144Hz Full HD IPS-schermen bieden een hogere verversingsfrequentie, dunnere randen en panelen met een helderheid van 300 nits. De Lenovo Legion Y730 laptop is de eerste gaming-laptop met Dolby Atmos®-speakersysteem. De nieuwe Lenovo Legion Y530-laptop biedt native ondersteuning voor Dolby Audio™. De Lenovo Legion Y730 laptop is ook de eerste gaming-laptop met een CORSAIR iCUE® RGB-toetsenbord met achtergrond- en systeemverlichting en zes aangepaste macro-Y-toetsen voor meer dan 16 miljoen kleurencombinaties.

Lenovo Legion C730 en C530

De Legion C730- en C530-cubes hebben een licht 19 L Iron Grey-chassis. De Lenovo Legion C530 is een mainstream Windows 10-gamecube. De C730 heeft premiumfuncties zoals NVIDIA GeForce GTX 1060 GPU's, de nieuwste 8th Gen Intel Core i7-processors en optioneel overclocked 32GB CORSAIR DDR4-geheugen. De nieuwe cubes beschikken over een 2-kanaals thermisch ventilatiesysteem.

Lenovo Legion T730 en T530

De VR-ready Windows 10-towers van Lenovo Legion T730 en T530 zijn het middelpunt van een geweldige game-installatie. Deze towers kunnen eenvoudig overweg met de meest veeleisende AAA-games en grafische applicaties, uitgerust met NVIDIA GeForce GTX 1060 GPU's en de nieuwste 8th Gen Intel Core i7-processors.

Prijzen en beschikbaarheden

• De 15-inch Lenovo Legion Y730 laptop is verkrijgbaar vanaf € 1 399,- op https://www3.lenovo.com/be/nl en geselecteerde lokale retailers vanaf september 2018.
  • De 17-inch Lenovo Legion Y730 laptop is verkrijgbaar vanaf € 1 499,- op https://www3.lenovo.com/be/nl en geselecteerde lokale retailers vanaf september 2018.
  • De 15-inch Lenovo Legion Y530 laptop is verkrijgbaar vanaf € 899,- op https://www3.lenovo.com/be/nl en geselecteerde lokale retailers vanaf juli 2018.
  • De Lenovo Legion T730 tower is verkrijgbaar vanaf € 1 399,- op https://www3.lenovo.com/be/nl en geselecteerde lokale retailers vanaf augustus 2018.
  • De Lenovo Legion T530 tower is verkrijgbaar vanaf € 799,- op https://www3.lenovo.com/be/nl en geselecteerde lokale retailers vanaf augustus 2018.
  • De Lenovo Legion C730 cube is verkrijgbaar vanaf € 1 399,- op https://www3.lenovo.com/be/nl en geselecteerde lokale retailers vanaf augustus 2018.
  • De Lenovo Legion C530 cube is verkrijgbaar vanaf € 999,- op https://www3.lenovo.com/be/nl en geselecteerde lokale retailers vanaf augustus 2018.

Bezoek de Lenovo newsroom voor meer informatie, productafbeeldingen en specs van de nieuwe Legion toestellen.
● Bekijk hier de tourvideo van Lenovo Legion Y530 Laptop-product.
● Bekijk hier de tourvideo van Lenovo Legion C730 en C530.
● Bekijk hier de productvideo van de Lenovo Legion T730 en T530-producten.