Pieker niet over het perfecte kerstcadeau, Lenovo heeft voor ieder wat wils

Lenovo lanceerde onlangs enkele coole nieuwe laptops en smartphones. De ideale cadeaus om je vrienden en familie te tonen hoeveel je om hen geeft! Stijlvolle laptops en innovatieve smartphones: Lenovo heeft voor ieder wat wils. Enkele recent gelanceerde producten worden hieronder opgesomd. Wil je ze zelf ook testen? Wij zorgen met veel plezier voor een reviewsample.

Voor de gadgetgoeroe in je leven

Lenovo Yoga 920 convertible: Maak indruk dankzij de laptop die alles heeft en alles kan. Deze 2-in-1 convertible laptop beschikt over een digitale smartpen die met dezelfde gevoeligheid en hetzelfde realisme schrijft en tekent, alsof je met een gewone pen op papier krabbelt; een digitale assistent met stembediening die dankzij artificiële intelligentie leert uit je gewoonten; biometrische beveiliging die jou herkent uit miljarden andere mensen; en een functie die een laagje mixed reality (combinatie van VR en AR) over je directe omgeving legt.
Prijs: vanaf € 1.499,-
Beschikbaar in platina, brons en koper.

Voor de vriendin die in haar handtas alles heeft wat ze nodig heeft

Moto X4 Smartphone: Zij neemt haar smartphone overal mee naartoe, dus moet hij alles kunnen wat ze nodig heeft. En meer. De Moto X4 heeft een stijlvol design en een geweldige camera, zo kan ze altijd en overal de leukste foto’s nemen.
Prijs: € 379,99

Voor het manusje-van-alles

Moto Z modellen en MotoMods: voor de geek in je leven die een smartphone zoekt dat alles kan. Dankzij één klik tover je de Moto Z2 Play en de Moto Z2 Force om in een JBL speaker, een GamePad, een 360° camera en nog veel meer. Daarnaast geen zorgen meer voor die ene vriend die zijn smartphone steeds laat vallen: het scherm van de Moto Z2 Force krijgt zelfs deze vriend niet stuk.
Prijs Moto Z2 Force: € 799,99
Prijs Moto Z2 Play:  € 449,99