Ready for business, ongeacht de grootte

Lenovo kondigt de update van de Lenovo ThinkPad L390 en L390 Yoga-laptops aan. De laptops zijn erg betrouwbaar door uitgebreide duurzaamheidstests en de ThinkShield-beveiliging, inclusief opties voor vingerafdruklezers en IR-camera's. De werkplek transformeert, eindgebruikers eisen meer mobiliteit om interactie en productiviteit te bevorderen. Dit vereist technologie die meer flexibiliteit en creativiteit mogelijk maakt.

De belangrijkste functies zijn:

• De eerste laptops met de laatste 8th Gen Intel® Core™-processors
  • 13.3-inch FHD-displays met touchopties en garaged Active Pen bij de L390 Yoga
  • ThinkShield beveiligingsfuncties: dTPM 2.0, touch vingerafdruklezer en een IR-camera op de L390 Yoga
  • Wereldgerichte camera op de L390 Yoga stelt gebruikers in staat om onderweg foto's te maken
  • Compleet Lenovo Services-portfolio inclusief eersteklas support, implementatieservices, overgangsondersteuning en activabescherming

Het ThinkPad-portfolio biedt klanten altijd een ruime keuze zodat ze het apparaat krijgen wat bij hen past. Dit geldt ook voor de geüpdatete ThinkPad L390 en L390 Yoga, die meer toegevoegde waarde bieden aan gebruikers. Deze zeer draagbare laptops met Mil-Spec (militaire specificaties) van hoge kwaliteit bevatten bedrijfsfuncties en -oplossingen die inspelen op de uitdagingen van eindgebruikers en IT-afdelingen.

De ThinkPad L390 is beschikbaar vanaf € 919,- in het zwart.
De L390 Yoga is beschikbaar vanaf € 1.045,- in het zwart.

Claudia Petré Account Manager, youEngine

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) is een onderneming uit de Fortune Global 500-ranglijst met een kapitaal van 45 miljard USD en een wereldleider die Intelligente Transformatie stimuleert aan de hand van slimme toestellen en infrastructuur met als doel de best mogelijke gebruikerservaring te creëren. Lenovo maakt een van de ruimste gamma's geconnecteerde producten ter wereld met onder meer smartphones (Motorola), tablets, pc's (Thinkpad, Yoga, Lenovo Legion) en workstations, AR/VR-toestellen en smart home/office-oplossingen. De datacenteroplossingen van Lenovo (ThinkSystem, ThinkAgile) leveren de capaciteit en het rekenvermogen voor de verbindingen die de zakenwereld en maatschappij transformeren.  Lenovo wil ieders eigenheid stimuleren en bouwen aan een slimmere toekomst waarin iedereen zich goed voelt.  Volg ons op LinkedInFacebookTwitterInstagramWeibo, lees onze laatste nieuwtjes op onze Storyhub, of bezoek ons op http://www. lenovo.com/