Verleg je grenzen met de nieuwe Moto g6 en Moto e5

Donderdag 19 april 2018 — Vandaag lanceert Motorola vijf nieuwe modellen in het Moto g6- en Moto e5-portfolio. De smartphones zijn slimmer dan ooit, met een focus op het scherm, ontwerp en vermogen. Beide lijnen zijn ook voorzien van Qualcomm® Snapdragon™-processors en draaien op Android™ 8.0 Oreo™.

Moto g6 plus: ´Picture perfect´ door slimme camera en serieuze prestaties

De nieuwe Moto g6 plus heeft een 18:9 beeldverhouding en een Full-HD Max Vision 5.9” scherm met intense kleuren en perfecte details. Dankzij ‘Dual Autofocus Pixel technology’ schiet je de meest creatieve foto’s met razendsnelle focus. Door middel van het f/1.7 diafragma en de 1.4um pixelgrootte fotografeer je zelfs in minder lichte omgevingen. Het ´smart camera system´ herkent geschreven teksten en objecten.

Moto g6: Imponeren en creëren

Met het 5.7" Full-HD Max Vision display en opvallende 3D glazen achterkant is de Moto g6 een indrukwekkend model. Dankzij de geavanceerde imaging software en 5MP en 12MP dual-camera aan de achterkant is de telefoon perfect voor het maken van portretten, artistieke zwart-wit foto´s en foto´s met filters. Het is ook mogelijk je telefoon te vergrendelen of ontgrendelen met de vingerafdrukscanner.

Moto g6 play: Dagen spelen zonder op te laden

De Moto g6 play zorgt door zijn snelheid dat jij tijd overhoudt voor de leuke dingen. Met de krachtige 1.4 GHz-core processor open je alle apps en functies op de telefoon zonder dat er één seconde verloren gaat. Daarnaast houdt de 4000 mAh all-day batterij het tot wel 36 uur vol.

Moto e5 plus: Groot scherm. Enorme batterij. Hallo entertainment

Met een 5000 mAh batterij is de moto e5 plus een perfecte telefoon voor op reis. Het 6” Max Vision-scherm en 18:9 beeldverhouding zorgen ervoor dat het model perfect in de hand past. Daarnaast voelt het ook nog eens goed aan door het golfpatroontje in het design en licht gebogen achterkant en ontgrendel je hem in een mum van tijd dankzij de vingerafdrukscanner.

Moto e5: Zie meer. Doe meer

Ook de Moto e5 is er voor je gedurende de dag. Door het 5.7” Max Vision scherm, 18:9 beeldverhouding en ergonomisch gebogen achterkant ligt dit model nog aangenaam in de hand. Met de discrete vingerafdrukscanner zijn notificaties, telefoongesprekken of de homepagina gemakkelijk te openen. De speciale microSD4 geeft je extra ruimte voor foto´s, muziek en video´s.

Onbeperkt opslagvermogen

Zoals gebruikelijk zijn de Motorola telefoons uitgerust met Google Photos5. Hiermee zijn al je herinneringen automatisch veilig opgeslagen en gemakkelijk te bekijken, delen of editen vanaf al je apparaten.

Beschikbaarheid en prijzen

De Moto g6 plus ligt begin mei in de winkels voor een prijs van €299,99.

De Moto g6 ligt begin juni in de winkels voor een prijs van €249,99.

De Moto g6 play ligt begin juni in de winkels voor een prijs van €199,99.

De Moto e5 plus ligt begin juni in de winkels voor een prijs van €189,99.

De Moto e5 ligt begin juni in de winkels voor een prijs van €149,99.

Voor meer informatie en specificaties, kijk op de blog van Motorola.

Over Motorola
Motorola Mobility LLC werd in 2015 overgenomen door Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility is een dochteronderneming van Lenovo en is verantwoordelijk voor het ontwerpen en produceren van alle mobiele telefoons van het merk Moto en Motorola.

Moto E5
Moto E5 Plus