Wil jij ongelooflijke prestaties, een next level camerasysteem en een krachtige batterij? Maak kennis met de nieuwe moto g9 play

Ben je op zoek naar een supersnelle processor die jou niet afremt? Wat dacht je van een drievoudig camerasysteem met een 48 MP hoofdsensor¹ en twee dagen stroom met een 5000 mAh-batterij? Ons nieuwe moto g-toestel tilt jouw ervaring naar een hoger niveau en voegt alles wat je wilde samen tot één product. We laten je kennismaken met de nieuwe moto g9 play, ontworpen om over de hele lijn kracht te leveren. Deze smartphone heeft de beste algehele ervaring in zijn categorie.

ongelooflijke prestaties
moto g9 play
is een van de eerste smartphones ter wereld met het super responsieve Qualcomm® Snapdragon™ 662 Mobile Platform. Met verbluffende AI-prestaties en dynamische cameramogelijkheden kun je op geheel nieuwe wijze iets vastleggen en verbinding maken, geniet je van games en video's met vloeiende, levendige beelden. De Snapdragon 662 is gebouwd met hogere snelheden en robuuste prestaties, zodat je naadloos kunt multitasken met minder vertraging. Voel hoe je telefoon onmiddellijk reageert op elke aanraking: tik en veeg, en je kunt zonder ­één tel te missen schakelen tussen meerdere geopende apps dankzij het 4 GB geheugen.

professionele camera’s, geweldige resultaten
Dankzij het drievoudige camerasysteem op de moto g9 play, kun je met de hoofdcamera, dieptesensor en Macro Vision-camera eenvoudig geweldige foto's maken in elk soort licht of elke omgeving.

De hoofdcamera-sensor van 48 MP wordt geleverd met Quad Pixel-technologie¹ met 4x lichtgevoeligheid, nachtzichtmodus en een groot f/1.7-diafragma, zodat je heldere foto's krijgt, zelfs als de verlichting niet perfect is. De dieptesensor werkt samen met de hoofdcamera om de achtergrond automatisch te vervagen, waardoor je alledaagse foto's worden verbeterd tot prachtige portretten met wazige achtergrond en nauwkeurige randen. En als je oog hebt voor detail, kun je met de Macro Vision-camera 4x dichter bij je foto-object komen dan met een standaardlens, terwijl je de kleinste details scherp houdt - van de vleugels van een hommel tot aan kristallen op een sneeuwvlok, er is een wereld die wacht om vastgelegd te worden.

twee dagen batterij om overal en altijd verbonden te blijven
Het maakt niet uit of je je telefoon gebruikt voor entertainment, werk of simpelweg om verbonden te zijn met de wereld, met de moto g9 play hoef je je geen zorgen te maken over de batterijduur. Een enorme batterij van 5000 mAh geeft je twee dagen stroom met één oplaadmoment, waardoor het mogelijk is om 83 uur muziek te streamen, 16 uur video's te streamen of 13 uur lang op je favoriete websites te surfen². En als je een snelle energie-boost nodig hebt, geeft TurboPower™ je urenlang stroom in slechts enkele minuten opladen3.

verruim je blik, geef je entertainment een boost
Breng je foto's, films, games en videochats tot leven op een ultra breed scherm. Het 6,5-inch Max Vision HD+-scherm biedt je maximale kijkervaring dankzij een beeldverhouding van 20:9. Met een grotere screen to body-ratio staat niets je favoriete entertainment in de weg. Daarbij heeft de moto g9 play 64 GB aan ingebouwde opslag4, zodat je meer ruimte hebt om foto's, muziek, films en games te downloaden. Je kunt zelfs tot 512 GB extra toevoegen met de micro SD-kaart ingang5.

verbeter de ervaring met je smartphone
We weten hoe waardevol het is om snel en gemakkelijk toegang te hebben tot Google Assistant. Daarom hebben we de manier waarop je de integratie op moto g9 play activeert vereenvoudigd met een speciale Google Assistent-knop aan de zijkant van je telefoon, zodat je persoonlijke assistent altijd binnen handbereik is. Door simpelweg op de knop te drukken, kun je stembesturing inschakelen en de Google Assistent om antwoorden vragen - je hoeft niet te typen, tikken of vegen. Perfect voor als je onderweg bent of snel een antwoord nodig hebt.

moto g9 play zet onze voortdurende toewijding voort om consumenten de meest pure versie van Android OS te bieden. Er zijn geen onhandige software-skins, geen dubbele apps – alleen bijna stock Android™ 10, waarvan we weten dat consumenten er dol op zijn. Het wordt ook geleverd met My UX, die alle geweldige Moto Experiences bevat en welke klanten hebben leren kennen en waarderen, evenals een verscheidenheid aan nieuwe aanpasbare functies. Met My UX kun je zelfs je eigen toestel-thema's maken door te kiezen uit unieke lettertypen, kleuren, pictogramvormen en vingerafdruksensoranimaties, dus je telefoon is er één uit duizenden.

beschikbaarheid & prijs

De moto g9 play is beschikbaar in Sapphire Blue en Forest Green. Het toestel, met een adviesverkoopprijs van € 169,99, is vanaf vandaag leverbaar in België in Forest Green. Vanaf begin september is deze ook in Sapphire Blue beschikbaar.

Afbeeldingen zijn hier te vinden (je gaat akkoord met onze licentievoorwaarden bij het downloaden van afbeeldingen of video's).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Legal Disclaimers

MOTOROLA, het gestileerde M-logo, MOTO en de MOTO-merkenfamilie zijn handelsmerken van Motorola Trademark Holdings, LLC. Google en Android zijn handelsmerken van Google LLC. Qualcomm Snapdragon is een product van Qualcomm Technologies, Inc. en/ of zijn dochterondernemingen. Qualcomm en Snapdragon zijn handelsmerken van Qualcomm Incorporated, geregistreerd in de Verenigde Staten en andere landen. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2020 Motorola Mobility LLC. Alle rechten voorbehouden. Google is een handelsmerk van Google LLC.

¹De 48MP sensor combineert 4 pixels in 1, voor een effectieve fotoresolutie van 12 MP.
2Batterij moet aanzienlijk leeg raken; oplaadsnelheid vertraagt ​​naarmate het opladen vordert. Alle claims over de levensduur van de batterij zijn bij benadering en gebaseerd op de gemiddelde gebruiker die is getest voor een gemengd gebruiksprofiel (dat zowel gebruikstijd als stand-by tijd omvat) onder optimale netwerkomstandigheden. De werkelijke prestaties van de batterij kunnen variëren en zijn afhankelijk van veel factoren, waaronder signaalsterkte, netwerk- en apparaatinstellingen, temperatuur, toestand van de batterij en gebruikspatronen.
3Beweringen over de levensduur van de batterij zijn bij benadering en gebaseerd op optimale netwerkomstandigheden. De werkelijke prestaties van de batterij kunnen variëren en zijn afhankelijk van veel factoren, waaronder signaalsterkte, netwerk- en apparaatinstellingen, temperatuur, toestand van de batterij en gebruikspatronen.

4De feitelijk beschikbare capaciteit van gebruikersopslag en intern geheugen is minder omdat het besturingssysteem, de software en andere functies een deel van deze capaciteit gebruiken. De beschikbare capaciteit kan veranderen met software-updates.
5Ondersteunt microSD-kaarten tot 512GB, microSD-kaarten worden apart verkocht. Inhoud met DRM-beperkingen kan mogelijk niet naar de kaart worden verplaatst.

Over Motorola

Motorola Mobility LLC is in 2015 overgenomen door Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility is een volledige dochteronderneming van Lenovo en is verantwoordelijk voor het ontwerpen en produceren van alle mobiele telefoons van het merk Moto en Motorola.

Mieke Van Eyck

Account manager, youEngine