Zet je schrap voor nog meer vermogen, ruimte en veiligheid - motorola one: verwacht het onverwachte

Het leven is één grote verrassing, maar met de nieuwe motorola one blijf je steeds een stap voor. Wanneer je hem nodig hebt, staat hij paraat.

De motorola one heeft een nog grotere batterij, onbeperkte opslagruimte voor foto's en video's en houdt ongewenste gasten op een veilige afstand. De jongste telg in de Motorola-familie geeft je het vertrouwen om te doen wat je wil, wanneer je wil. De motorola one is slim, eenvoudig en doet precies wat je van een smartphone verlangt.

Krijg je maar niet genoeg van de Android-ervaring? Deze Android One-smartphone brengt de nieuwste software- en AI-innovaties van Google binnen handbereik. De motorola one is standaard uitgerust met de Android™ OS apps en features die je zo hard bent gaan appreciëren dat je er niet meer zonder kunt... Dat en je favoriete Moto Experiences. Meer heb je niet nodig.

In de camera is een Google Lens met AI-ondersteuning verwerkt. Richt de camera op een object en communiceer met je omgeving. Stel je voor: je wandelt rond in een stad die je niet kent, je neemt een foto van een bezienswaardigheid en Google vertelt je in geen tijd alles wat erover te weten valt. Ga je liever op restaurant? Neem een foto van je favoriete gerecht en Google snort het recept op zodat je het thuis zelf kunt klaarmaken. Een schilderij in een museum waar je op slag verliefd op werd? Google Lens vertelt je er alles over.

Veiligheid boven alles! De motorola one krijgt updates naar het nieuwste Android™ OS. Dankzij Google Play Protect en de nieuwe beveiligingspatches die je iedere maand krijgt, slaap je de komende drie jaar op beide oren.1 Dat betekent dat, ongeacht waar je bent of wat je doet, Android One je software up-to-date en je gegevens veilig houdt.

Draadloze transacties dankzij de nieuwste beveiligingsupdates om naar hartenlust gebruik te maken van onze NFC-technologie (Near-Field Communication), zonder de minste zorgen. Ga mee met je tijd. Betaal je lunch of kaartje voor het openbaar vervoer contactloos. Glijd door het leven zonder steeds te moeten zoeken naar je bankkaart, treinticket of kassabon. Laat je niet meer afremmen.

Je wilt leven in het moment en dat vereeuwigen! Een geavanceerd systeem met twee slimme camera's van 13 MP en een 8 MP-selfiecamera tillen je point-and-shootvaardigheden naar een hoger niveau. Maak indrukwekkende, eeuwigdurende herinneringen met de functies portret, cinemagraph en time-lapse. Het leven is een aaneenschakeling van magische momenten: de eerste stapjes van je baby, het bruidsboeket dat je vangt, het beslissende doelpunt waarmee je de wedstrijd wint, de ontmoeting met je favoriete ster, noem maar op. Dankzij de onbeperkte opslag van hoge kwaliteit in Google Photos hoef je nooit meer bang te zijn dat zo'n onverwacht moment je ontglipt. Met de motorola one is er altijd plaats voor nog meer foto's.

De batterij gaat een volledige dag mee. Je telefoon die uitvalt net op het ogenblik dat je een foto wil nemen, een seconde voor je een boeking wil bevestigen of net nadat je een verkeerde straat bent ingedraaid in een voor jou onbekende stad... Je kent vast het gevoel. Maar niet meer voor lang! De motorola one geeft je de zekerheid dat je batterij na een keer opladen een volledige dag meegaat. Nu kun je een fijne herfstwandeling maken of je favoriete voetbalploeg aanmoedigen, wetende dat je genoeg batterij hebt om je leukste momenten vast te leggen, in contact te blijven met je vrienden, en uiteindelijk de weg terug naar huis te vinden. En als je batterij toch bijna leeg is na een hele dag vol actie en plezier kun je hem snel weer opladen met onze TurboPower™-adapter:  na amper 20 minuten kun je weer 6 uur verder.2

De nieuwe motorola one is slim, veilig en verbazingwekkend. Je kunt jouw toestel kopen voor € 299 bij MediaMarkt.

Notes to editors

Certain features, functionality and product specifications may be network dependent and subject to additional terms, conditions, and charges. All are subject to change without notice. MOTOROLA and the Stylized M Logo are registered trademarks of Motorola Trademark Holdings, LLC. Google, Android One, and other marks are trademarks of Google LLC. All other trademarks are the property of their respective owners. ©2018 Motorola Mobility LLC. All rights reserved.

Disclaimers

1motorola one initially launched on Android O, and will receive OS upgrades to P and Q; security updates will be provided for three years from the initial global launch date of September 13 2018.

2All battery life claims are approximate and based on a standard mixed use profile. The mixed use profile is based on Motorola devices on major 4G LTE networks with excellent coverage and includes both usage and standby time. Out-of-box settings are applied to the mixed use profile to project battery performance. Actual battery performance will vary and depends on many factors including signal strength, network configuration, age of battery, operating temperature, features selected, device settings, and voice, data, and other application usage patterns. Battery must be substantially depleted; charging rate slows as charging progresses.

Over Motorola

Motorola Mobility LLC werd in 2015 overgenomen door Lenovo Group Holdings.  Motorola Mobility is een 100% dochteronderneming van Lenovo en is verantwoordelijk voor het ontwerpen en produceren van alle mobiele telefoons van het merk Moto en Motorola.

Claudia Petré

Account Manager, youEngine